Jadłospis
Informacje
Informacje dla rodziców uczniów, którzy w roku szkolnym 2026/2027 będą korzystać z obiadów przygotowywanych w stołówce szkolnej.
1. Zapisy na obiady szkolne odbywają się jedynie poprzez wypełnienie deklaracji zgłoszenia ucznia dostępnej u nauczyciela lub na stronie szkoły w dokumentach do pobrania. Deklaracje na obiady składamy w stołówce szkolnej.
2. Odpłatność za obiady należy dokonać w formie przelewu na konto szkoły lub płatnością w sekretariacie szkolnym kartą płatniczą
Wpłaty należy dokonywać na następujące dane:
PSPS nr 67 im. Jana Brzechwy
ul. St. Wojciechowskiego 50
71 – 476 Szczecin
nr rachunku:PKO Bank Polski S.A. 36 1020 4795 0000 9502 0369 2977
3. W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko ucznia oraz okres za jaki dokonywana jest wpłata, np.: Jan Kowalski IIIC wrzesień 2026. Wpłaty należy dokonywać z góry do dziesiątego dnia każdego miesiąca.
4. Po dokonaniu wpłaty na konto szkoły w wyznaczonym terminie, uczeń będzie uprawniony do korzystania ze stołówki szkolnej.
5. Dzieci, których rodzice nie dokonali wpłaty w terminie nie będą mogły z obiadu skorzystać.
Dzieci nie otrzymują karnetu obiadowego za opłacone obiady. Nauczyciele po uprzedniej weryfikacji doprowadzają do stołówki uczniów na obiad.
6. Koszt pojedynczego obiadu dla ucznia PSPS nr 67 wynosi: 7,00zł. Cena obejmuje: zupę, drugie danie, deser, napój.
7. Opłata za wrzesień 2026 wynosi 126,00 zł.
8. Wszelkie informacje dotyczące diet, oraz odpisy z obiadów należy również zgłaszać telefonicznie. Pod numerem: 91 419 59 47 wew. 23.
9. Obiady rozpoczynamy od 7 września 2026.
Przerwa obiadowa w roku szkolnym 2026/2027
Klasy I-IV 11:25-11:45
Klasy V-VIII 12:30-12:50
Odpisy za obiady szkolne proszę zgłaszać;
Tel: 91 419 59 47 wew. 23 lub osobiście u intendenta w stołówce.
Nieobecność dziecka związana z chorobą lub inną nagłą sytuacją, w celu uzyskania odliczenia należy zgłaszać do 12:00 w dniu poprzedzającym. Nie ma możliwości zwrotu za obiad za bieżący dzień z powodu zakupu odpowiedniej ilości produktów do przygotowania posiłków.
Kwota zwrotu zostanie odliczona w kolejnym miesiącu rozliczeniowym.
